VV Brown – Shark in the Water (Todd Edwards Dub)

by

Todd Edwards mi je i dalje najdraži glazbenik ikada, a osim što mi je pružila nebrojene sati nirvane, njegova glazba me je i pretvorila u malo boljeg čovjeka – tako što sam preko njegovih prozelitskih poruka pojmio da je poanta kršćanstva ljubav, a ne mržnja (… jedna sasvim bazična lekcija koju sam, istina, mogao pojmiti i bez Todda, npr. tako da sam bio više vremena provodio pričajući s vjernicima od krvi i mesa a manje tražeći mazohističko užiće u medijskim ispadima hrvatskog klera, al eto, bolje ikako nego nikako, i ikad nego nikad!). S vremenom je Todd malo smanjio religijski doživljaj, a nažalost i zauzdao one svoje stare hrđave doboše (čiji je galop – sad mi je tek jasno – davao tako dragocjen zamah njegovom kistu), no i unatoč tome u 2010. me razveselio s novom turom klasika (vidi također: “I Might Be”, remiksi Kingdom i Supermen Lovers) a nadam se da će u predstojećoj godini, pored unedogled najavljivane “Love Inside”, u nekom trenutku svjetlo dana ugledati i predivno uvrnuti dub “Thank You”.

Odgovori

