Uf, kako vrijeme leti – pa zar je moguće da je već na pomolu GORILINA GODIŠNJA GLAZBENA GOZBA 2010. (a.k.a. GGGG10)?!?

by

Jeste, jako je moguće!

A ako ima tko da ne zna, Gorilina godišnja glazbena gozba je godišnji glazbeni hepening u kojem tko god želi – ima priliku priložiti folder s 20 najdražih mu/joj stvari iz 2010, i onda se svi folderi naposlijetku zaprže na jedan DVD, koji se umnaža i dijeli svim učesnicima GGGG10! “Stvari” = singlovi, ne-singlovi, remiksi, live-snimke, demo-snimke, mashupovi, ma što god, dok je god premijerno ugledalo svjetlo dana u ’10. (ili prosincu ’09). Broje se i ovogodišnji singlovi s prošlogodišnjih albuma, dok je god riječ o pjesmama koje ste ili ove godine po prvi put čuli, ili ste ih tek ove godine istinski zavoljeli. E da, također i dalje vrijedi ono pravilo da na vašoj kompilaciji svaki izvođač smije biti zastupljen sa samo po jednom stvari.

Prvi korak za sve zainteresirane: prijavite se u komentarima ovog posta, gdje mi također i ostavite svoju e-mail adresu (da bi izbjegli harvestiranje i tak to, umjesto @ možete staviti AT i slično). Prijave se primaju do 10. prosinca.

Drugi korak: zipirate ili rarite svoju kompilaciju, aploudate je negdje (zippyshare, rapidshare, megaupload, sendspace, kako vam god milo), i pošaljete mi link na djevojke et yahoo točka com najkasnije do 13. prosinca.

Treći korak: veselo druženje u centru Zagreba u nedjelju 19. prosinca, kad ću svima koji budu došli svečano uručiti njihov primjerak kompilacije! A onima koji nisu iz ZG njihov primjerak, naravno, šaljem poštom.

To je to, a ako ima što da je nejasno – slobodno priupitajte.

P.S. Zamolio bih vas da uz svoju kompilaciju priložite i .doc ili .txt. ili .rtf s popisom stvari, bez numeriranja i bez caps-lockova, po principu X – Y gdje je X ime izvođača a Y ime stvari.

P.P.S. Nemojte se obazirati na to što ste neku stvar “ispucali” na ljetnom Izazovu, ili što neku drugu stvar svi znaju, i slično… dajte jednostavno najdražu vam mjuzu od ove godine, bez ikakvog računanja i kalkuliranja!

35 Odgovora to “Uf, kako vrijeme leti – pa zar je moguće da je već na pomolu GORILINA GODIŠNJA GLAZBENA GOZBA 2010. (a.k.a. GGGG10)?!?”

  1. Gogo Says:

    Igram, mejl imaš – pavlovgogo AT yahoo.com

  2. oto Says:

    Može. Oto u Virovitici, pri T-Comu hrvatskom.

  3. velimir Says:

    samo da uđe u zapisnik da sam ja lani igrao, ali nikad nisam dobio ničije kompilacije, iako sam priložio svoju… Tonći, sad sam se tog sjetio..🙂

  4. bb Says:

    Aj džojn ju, jes

  5. matija Says:

    Naravno. mhabijanec at hotmail dot com

  6. Tonći Says:

    Velimire, nisam te zaboravio – još čuvam tvoj primjerak!

  7. andrija Says:

    tranu sam

    andrija tocka skare majmunko gmejl tocka kom

  8. max Says:

    a jebogaja ako ne složim neš.

    rizibizi et gmejl dot kom

  9. velimir Says:

    “Velimire, nisam te zaboravio – još čuvam tvoj primjerak!”

    kul!🙂

  10. holiga Says:

    igram

  11. pushtouch@net.hr Says:

    Piši i mene

  12. zoran Says:

    Peder ko ne igra!

  13. Reeeja Says:

    I ja, i ja!!!

  14. Vrana Says:

    pa zar je opcija ne pridruzit se…. pribiljezi me na popis….

  15. Ozren Says:

    i ja

  16. bojan Says:

    tu sam, naravno.

  17. ga-li Says:

    tek sad vidje ovo – slazem top 20 upravo – mejl imas!!

  18. Matej Says:

    konačno je jedan junior spreman za debi u gorilinim izazovima. bio bi i red!
    matej.ivusic at gmail.com

  19. Tonći Says:

    jeee juniore!!! na mladima izazov ostaje!

    jeee i za reju i ga-lija, kojima je ovo ako se ne varam prvo pojavljivanje na GGGG!

  20. max Says:

    Tonći, oteo si mi riječi iz usta… Mislim ono: na mladima svijet ostaje😀

  21. ga-li Says:

    dobro ti se cini u mom slucaju!!

  22. Petar Says:

    evo i mene. petardotpanjkotaetgmaildotcom

  23. lukkka Says:

    i’m in. luka(tocka)rukavina(majmun)gmail(tocka)com

  24. Tonći Says:

    Ramljak se isto prijavio

  25. majatnt Says:

    vrbovana! mtelentamajmunyahootočkacom

  26. Tonći Says:

    to Maja, to!!!

  27. lena Says:

    i ja bi! i ja bi!
    telenta underlajn sis et jahu dot kom

  28. Gogo Says:

    Jebote, sad bi svi igrali!

  29. Tonći Says:

    olrajt imamo dvije sestre u kući – povijesni prvi put!

  30. Gogo Says:

    Pa nikad nismo ni dva brata! Pa ni brata i sestru!

  31. Tonći Says:

    čekaj, Oto i Ozzy *nisu* braća?!?

  32. deadyuppie Says:

    unutra sam

  33. Vatroslav Says:

    Dobro je, nisam popušio rok!😀

  34. Gogo Says:

    A na faksu?🙂

  35. Šalša Says:

    Brutalno.

Odgovori

