Medina – 6AM

by

Jedan od onih slučajeva kad mi je stvarno teško reći je li prvo bila kokoš ili jaje: jest da mi “6AM” zvuči kao utjelovljenje zombijevskog polupartijanja uz prve zrake zore (a što sam, btw, s obzirom na svoj partijanerski staž i iznenađujuće rijetko doživio, pošto sam pičkica koja oko 4 ujutro više nije ni za što, bez obzira na okolnosti!), ali ne bih baš doslovno stavio ruku u vatru da bi mi tako zvučala i da tekst pjesme nije upravo o tome. No opet, s druge strane, nije sad ni kao da je Medina prvi prvcati izdanak te hladne skandinavske škole dancea prema kojoj je Klub hram melankolije i tihog čemera… Kako god bilo, “6AM” mi poprilično uvjerljivo evocira te trenutke kada bih iz sebe čupao zadnje trunke snage i dobre volje i još se uvjeravao da to sve, oko mene i u meni, ima nekog smisla (pa makar je i soundtrack tih trenutaka obično bio neki tech-cepteraj koji nije imao blage veze s melodičnom skando-plesnjavom!).

Odgovori

