Mario – Backstage Pass

by

Švrljam ja tako iz dana u dan po folderima – gledajući što ću slijedeće metnuti u ovu moju rekapitulaciju najboljeg u 2010, trudeći se barem tjednu ponudu (kad ne mogu već sveukupnu) učiniti žanrovski koliko-toliko raznovrsnom – kad li me zapljusne pomalo neočekivana spoznaja: nešto mi se ovaj put jako malo R&B-ja nameće za izbor! Tja, ne mogu bježati od istine, imao je dobri stari stric R&B i boljih dana. No ljubav ostaje ljubav, i u dobru i u zlu, a ako i neću ovu R&B-godinu pamtiti po nekom osobitom dobru, neću je bogami pamtiti ni po zlu; iako je konačni rezultat kad se podvuče crta tak-tak, svejedno ostaje činjenica da sam i u 2010. s nesmiljenim žarom pratio novice na svakodnevnoj bazi – a i kako si mogu dopustiti luksuz da bude ikako drugačije, kad je u ovoj eri vazda odvrnute slavine studijskih leakova i mixtape-ekskluziva potreban ful-tajm angažman da bi se upecalo ono najslađe? Ma sve je to OK dok god nema feelinga da ful-tajm angažman postaje ful-tajm “posao” i dok mi god ne dođe da zapjevam onu “u ribara mokre gaće, za večeru ne zna šta će” – a nema, i ne dođe. (“Backstage Pass”? Ko stvorena za sve ljubitelje The-Dreamovih klavirskih cupkalica.)

Odgovori

