Set liste The National + Phosphorescent 14.11. Boćarski dom

by

Kao jednog od šačice osnivača hrvatske podružnice bendova navijačkoga kluba, u uživanju u sinoćnjem koncertu The National me nije mogla spriječiti nekakva tričarija od razloga, kao što je ona da je zadnji album ‘High Violet’ ponešto tlaka – ono, okej mi je dok svira, pusti li ga netko u čijem se društvu nađem, ali nema boga koji bi me natjerao da ga pustim sam. Tako da su mi The National i četvrti put bili jako dobri, ali moram reći kako sam u životu vidio masu boljih koncerata, prije svega računajući tu na one koje su odsvirali (a ujedno i ne, kažem prisjećajući se sulude avanture u Kopru 2005. godine. Ili je to bila Izola?) oni sami, ali i svirku sjajne predgrupe Phosphorescent, vlasnike jednog od albuma godine. To je rokenrol: It’s Hard To Be Humble (When You’re From Alabama) – Nothing Was Stolen (Love Me Foolishly) – We’ll Be Here Soon – A Picture Of Our Torn Up Praise – Reasons To Quit – Los Angeles – Wolves. Kasnije su zvijezde večeri odsvirale ovo: Runaway – Anyone’s Ghost – Mistaken For Strangers – Bloodbuzz Ohio – Brainy – Slow Show – Squalor Victoria – Afraid Of Everyone – Available + Cardinal Song – Conversation 16 – Sorrow – Apartment Story – Abel – Daughters Of The Soho Riots – England – Fake Empire – 1. BIS: Start A War – All The Wine – Mr. November – 2. BIS: Terrible Love – Vanderlyle Crybaby Geeks

7 Odgovora to “Set liste The National + Phosphorescent 14.11. Boćarski dom”

  1. Role Says:

    Kako je moguce da nisam znao da su Phosporescent predgrupa? Zadnji album je zicer, i rado bi opet bio dosao u Zg. Bah😦

  2. Gogo Says:

    Par ljudi mi je isto reklo da nisu imali pojma da uopće postoji predgrupa, a kamoli koja je. Bummer.

  3. Role Says:

    Da, National sam gledao zadnji put, ali zbog njih mi je zao.

  4. max Says:

    Izola, druže, Izola.

  5. Gogo Says:

    Ja znam samo Ljubljanu i Maribor, ovo ostalo me jebe. Okej – Izola! Onda je Koper bija R.E.M.?

  6. max Says:

    Si senjor! (nijesam bio al sam dovoljno giki da znam😉

  7. Gogo Says:

    Ja sam bio pa nisam siguran. Jasnije se vidi izdaleka.

Odgovori

