Lucero – Indispensable

by

E da, prije nego što Gogo otrči u komentare da me pohvali što konačno slušam neku normalnu muziku – bio bi red da napomenem kako ovo nije onaj Lucero čiji se poster smiješi sa zida sobe Walta Jr.-a iz “Breaking Bad” (SPOJLER) (ispričavam se svim fanovima Lucera koji još nisu gledali “Breaking Bad” na SPOJLERU), nego je riječ o 31-godišnjoj Meksikanki koja iza sebe ima već 20 godina iznimno uspješne karijere u pop-mjuzi i telenovelama (ja do prije kojih mjesec dana nikad čuo za nju, al vidim da čak i forum.hr ima topic o njoj… i to na 105 stranica!!!). “Indispensable” je klasični meksički dance-pop, ovaj put – naravno – u ruhu gagalectra, i da sam bogat, budite sigurni da bih imao na plaći nekoga tko bi mi redovito slagao kompilacije s takvim stvarima jerbo sam, naime, davno izgubio elan za bakćanje s meksičkim hit-kompilacijama, u pravilu do grla načičkanima s meksičkim baladama koje ja osobno, neću vam lagati, kurca ne kužim.

4 Odgovora to “Lucero – Indispensable”

  1. Gogo Says:

    Znam ja i za tu Lucero, jebiga, kad god nešto tražiš po netu moraš upisati band do Lucero, ako oćeš ove moje rokere.

    A Breaking Bad će doć na red, možda ne najskorije, ali oće.

  2. Tonći Says:

    što ti prije dođe na red, tim bolje – serija je remek-djelo

  3. Tonći Says:

    no opet, s druge strane – što kasnije pogledaš, manje ćeš morati čekati četvrtu sezonu! (koja kreće tek na ljeto, ehhh)

  4. Gogo Says:

    Pa taman onda da u petom misecu negdi pogledam sve tri sezone i onda lipo čekam četvrtu!

Odgovori

