Ke$ha – Stephen

by

Što sam sve “naučio” otkad sam se krajem prošle godine registrirao na last.fm-u? Pa, kao prvo, to da većinu vremena dok sam za kompom ne slušam nego preslušavam muziku (last.fm ne “skrobla” stvari koje informativno proskipam, tako da zabilježi jako mali dio muzike koja mi prođe kroz winamp). Nadalje, trenutno imam evidentiranih 5656 slušanja stvari od 1825 izvođača, što će ga reći da sam u proteklih godinu dana u prosjeku od jednog izvođača poslušao po tri stvari! Lista mojih najslušanijih “albuma” je teška sprdačina. Top 20ak najslušanijih stvari mi se uglavnom prestao mijenjati otkad sam proljetos negdje pročitao da je moguće da mi memorijska kartica na mobitelu ne radi samo zato što je uskočila iz svog utora, pa sam tako oživio svoj mobilni mp3 plejer jednim jednostavnim i besplatnim zahvatom i potom se dobar dio žešće rotacije favorita opet preselio na mob. Last.fm priznaje samo izvođače koji su tagani kao artisti, ne i remiksere koji su tagani pod nazivom stvari, pa je eto ispalo da sam veliki fan Toni Braxton (WTF!) i da je moj omiljeni izvođač – Ke$ha!!! Mislim, okej, “Tik Tok” mi je pop-singl godine, najnovije singlo ozbiljno jebe majku, ali stvarno nije sad ko da sam toliko opsjednut Ke$hom kao što to last.fm želi pokazati u suradnji s Tomom Nevilleom i njegovim (i dalje spektakularnim) remiksom “Tik Tok”! Al draga mi je ona curka, neću lagati, a “Stephen” – tri puta skroblana na kompu, tri milijuna puta neskroblana na mobitelu – je valjda najljupkija stalkerska vinjeta ikada. A tek vilinska nedođija zadnjih 40ak sekundi!❤❤❤

7 Odgovora to “Ke$ha – Stephen”

  1. tha Says:

    tik-tok je ok stvar al proglasiti je singlom godine je malo kontroverzno.

  2. Anonimno Says:

    nije kontroverzno nego nenormalno

  3. Tonći Says:

    reći da je kontroverzno kad jednu takvu stvar pop-singlom godine proglasi čovjek koji je još prije 12 godina proglasio “Horny ’98” singlom godine… a ono, čini mi se da se time više nego rasteže definicija “kontroverznog”?

    enivej, sad sam se sjetio da mi je ipak ovo pop-singl godine (i singl godine općenito):

    … a smetnuo sam je s uma zato što stvar ne doživljavam baš jako kao “pop” singl – okej, da, to je Sijin pokušaj hita za mase, dovukla je Grega Kurstina da je producira, i to sve stoji, ali to top-lista nije vidjelo! tako da mislim da je to pop onoliko koliko je i npr Robyn pop – dakle, granično

  4. Tonći Says:

    a inače, dobar je taj Sijin album! ova mi je druga najdraža:

  5. bb Says:

    Ovo je pop-singl godine i točka! Tj. uskličnik!!! Tri uskličnika!!!

  6. Tonći Says:

    snimljen je nedavno i ofiđiđi spot za “Superluva” – nadam se da si uspjela ne vidjeti ga jer je jako jeftin i ne komplimentira baš pjesmu:\

  7. bb Says:

    eto fala bogu nisam i neću

Odgovori

