Alan Jackson – It’s Just That Way

by

Lijepo je kad čovjeka zanima mnoštvo glazbenih žanrova i podžanrova, ali dan na Zemlji ipak sadrži ograničen broj sati (od kojih već u startu cijela jebena trećina mora otpasti na spavanje, bah!), tako da jedan takav čovjek mora ponekad odrediti kako će i kada pristupati pojedinim žanrovima. Ja volim country, jako ga volim, i da je dan ili život jedno pet-šest puta duži, ja bih vjerojatno slušao puno više country-albuma nego što to sada činim – no country mi isto tako ipak i nije prioritetski vrh vrhova, pa se nešto negdje moralo žrtvovati, i stoga sam prije nekog vremena svoje praćenje nešvilskih noviteta sveo na preslušavanje “Promo Only Country Radio”, mjesečnog serijala kompilacija udarnih novih singlova. Mislim, znam da tako propuštam kojekakvog albumskog blaga, ali kojekakvog blaga propuštam uvijek i u bilo čemu drugom, tako da nema smisla brinuti takve brige! Znam ja, s druge strane, i svake prijestupne poslušati neki country-album (i dalje imam na čekanju zadnji album Eastona Corbina što mi ga je Velimir preporučio, a obavezno moram naći vremena i za novog Billyja Curringtona – pa zar jedan country-album s ovakvom naslovnicom može ikako biti loš?!), ali me “Promo Only Country Radio” generalno dobro služi, i uglavnom ispunjava sve moje potrebe za countryjem… No da, znam baš ponekad pomisliti i da bih trebao malo obratiti pažnju na Alana Jacksona u dugosvirajućem izdanju, jer u zadnjih par godina mislim da nisam čuo nijedan njegov singl a da je bio išta manje nego divan.

Odgovori

