Leighton Meester – Your Love’s a Drug

by

Mash-upovi, kao i uostalom nebrojene obrade, već su nam dovoljno puta zorno demonstrirali kako su praktički svi glazbeni žanrovi zasnovani na formi strofa-refren poprilično kompatibilni, bez obzira na ove ili one međusobne estetsko-ideološke čarke, a ponekad nije potrebno čak ni povlačiti crtu – ona je u “Your Love’s a Drug” već tu, pjesma totalno baca na country iako nominalno jest electro-disco-pop, što je još dodatno podcrtano time što je nekoliko mjeseci kasnije Leighton snimila autentičnu kaubojsku stvar za ovaj novi country-film s G-Paltrow. (Mislim, možete vi sad posumnjati da sam ovu tezu smislio tek nakon što je Leighton i službeno snimila kaubojštinu i da glumim generala poslije bitke… ali ja znam što sam mislio, i kad sam to mislio, a vi si mislite kako vam drago, meni svejedno!)

Odgovori

