Marina – Glam Pop

by

Poprilično nevjerojatno kad se sjetim kako sam na kraju 2004. bio u stanju složiti, te sam uostalom i bio složio top ČETRDESET najdražih mi hrvatskih singlova od te godine! A danas ne znam bih li uopće mogao složiti i top… jedan cro-singlova 2010? Pretpostavljam da je ono što mi fali korespondencija s bjelosvjetskim trendovima: do 2004. stasao je niz vrsnih domaćih producenata koji su očito pratili i inspirirali se hip hop i R&B-zbivanjima, pa jebote čak se i Boris Đurđević bio uključio u tu igru, no gdje su danas hrvatski učenici RedOnea ili Dr. Lukea? Ima li ih uopće? OK, tu je Lanina “Kopija”, recimo da se to može računati, što još? Sigurno ima još nešto, znam da mora biti, ali kad se god okrznem o noviji hrvatski repertoar nemam dojam da tog nečeg ima puno, kamoli da bih se mogao nadati da će to nešto išta valjati (“Kopija” mi se nimalo ne sviđa)… i dok se god nisam u stanju otresti tog feelinga, hrvatski pop ću nastaviti smatrati nedostojnim moje pažnje. Neka se lijepo ugledaju na Poljake: nisu ni oni neka glazbena velesila, ali evo, imaju svoju “Tik Tok” i jebeno je dobra, jest da im se potrefilo samo jednom ali im se potrefilo, i već taj jedan put je dovoljan poticaj da ne mijenjam kanal istog trena kad naletim na neku domaćicu na poljskoj Vivi, da se zadržim i osluhnem i dam šansu barem 15-20 sekundi, ako ništa.

Odgovori

