Johnstown Dexateens 2010/11

by

Na Gorili sporta najčešće nema, barem ne spomenem li ga u uvodu kojeg od koncertnih tekstova, no u mome ga životu ima koliko i muzike, ako ne i nešto više.  Ako ćemo strogo, ovo i nije pravi sport, što mu uostalom i samo ime govori – fantasy liga! Sa sinoćnjim početkom nove NBA sezone počela je i treća sezona fantasy lige Ispodobruča, u kojoj nakon lošijih rezultata u prvim dvama izdanjima ciljam na pozicije što bliže vrhu tablice, ako ne i na njemu. A kako je iz imena ekipe očito da joj je vlasnik/GM fanatik americane, predstavljam ovogodišnji tim, u kojem, u skladu s južnjačkim imenom, od 15 mjesta na rosteru čak 10 popunjavaju bijela braća.

Petorka: Steve Nash, Joe Johnson, Luol Deng, Kevin Love, Chris Kaman

Zamjene: Jamal Crawford, Manu Ginobili, Kyle Korver, Boris Diaw, Robin Lopez, Elton Brand, Linas Kleiza

Trenutna klupa: Goran Dragić, Troy Murphy, Chris Andersen

Inače, a vjerujte mi kako vrlo dobro znam da sam već nekoliko puta učinio isto, ali najnovija najava mog jako skorog povratka standardnom bloganju čvrsta je i znakovita. Uskoro ćete opet moći doznati kako je na koncertima bilo i bez da ste im nazočili. Jučer su Obits bili okej.

7 Odgovora to “Johnstown Dexateens 2010/11”

  1. Manu Ginobili Says:

    Get a life😀

  2. Gogo Says:

    Ma moj Manu, bilo mi je dosta životnog vihora prije par godina, pa sam ga odjeba!

  3. Josip Says:

    haha ja sam jedva skupio dva bijela brata, ali zato su pravi Hoosieri: Dunlevey jr i Josh McRoberts. Sretno za novu sezonu!

  4. Tonći Says:

    ja ne znam bih li mogao skupiti 15 košarkaša za koje uopće *znam*!

    (Divac, Kukoč, Dražen, Shaq, Magic Johnson, Kareem Abdul… Paspalj… Rađa… Larry Bird… haha izgleda da ne mogu ni 15!)

  5. Bazz Says:

    Gogo, gdje ti je Bogdanović?

  6. Gogo Says:

    Pa, Tonći, da ne znaš jebača Wilta Chamberlaina?! 20 iljada žena, pa se ti misli!

  7. Tonći Says:

    ha, čuo sam za njega! al ne i za tih 20 iljada

Odgovori

