CHATVRTAK VOL. 2: Kako dolazite do nove muzike?

by

Ok, ovo će biti manje chat-vrtak a više “ja ti ispričam moju priču, ti meni ispričaš svoju”-vrtak, al uglavnom, zanima me ponaosob: koje su vaše metode nalaženja/otkrivanja nove glazbe (“nove” barem vama, ako ne već i ostatku svijeta)? Kojim se kanalima koristite, kojim se sajtovima (ili nečem/nekom drugom) obraćate za preporuke, ukratko – kako uopće navigirate kroz nepreglednu digitalnu džunglu glazbe?

P.S. Prvi chatvrtak je i dalje aktivan, štoviše malo se reaktiviro zadnjih dana, slobodno opet čekirajte ako već niste!

5 Odgovora to “CHATVRTAK VOL. 2: Kako dolazite do nove muzike?”

  1. Tonći Says:

    neka moja bazična dnevna rutina:

    – hotnewhiphop za nove hip hop i R&B stvari – dnevno bude max 20-25 stvari tako da nikad ne predstavlja neko veliko opterećenje (osim kad izbivam iz ZG pa se nakupi nepreslušanih dnevnih tura!), a ima i plejer za svaku stvar tako da mogu preslušat prije nego što odlučim oću li skinut ili ne

    – soundload za scene-releasove, s tim da je zadnjih tjedana neaktivan tako da trenutno pregledavam releasove preko mp3kingz, ili orlydb u danima kad mp3kingz zakera… no preferiram mp3kingz jer, za razliku od orlyja, nudi nfo-e za releasove, ili barem većinu njih

    – čekiram nfo-e dnevnih house releasova, pa preslušavam na beatportu one vezane za zanimljive mi izvođače ili labelove (“zanimljivi” je pritom kategorija koja se može poprilično rastegnuti – tako da i dan-danas znam poslušati neki novi EP od npr Johna Dahlbacka, iako ima bar pet godina da je snimio išta što sam smatrao vrijednim skidanja!)… a u periodima kad imam višak vremena i entuzijazma znam čak i ići preslušavati *sve* releasove što se pojave određenog dana!

    – dirrty remixes za komercijalne house i dance remikse; naslove koji me zanimaju tražim za poslušat na zippyshareu (prva opcija) ili youtubeu (druga opcija)

    – čekiranje jednog do dva pop mp3-bloga koje u danom trenutku pratim… takvi svako toliko bivaju ugašeni zbog kršenja copyrighta tako da obično svakih nekoliko mjeseci moram tražiti novi izvor, a trenutno posjećujem sound off w/ DJ Taj (ima plejer za svaku stvar, jako praktično) i alwayzaboutmusic (nije baš osobito user-friendly, ali to nadoknađuje iscrpnošću)

    – ne bi možda čovjek vjerovao, ali za sve navedeno mi je dovoljno par sati dnevno!

    – bude naravno i drugih kanala i metoda, al ovo što sam naveo je reko bih 90%

    – albume uglavnom manje slušam, a više prelijećem i pelješim za jake pojedinačne stvari, koje – zajedno sa selekcijom najboljih stvari otkrivenih putem gorenavednih kanala i metoda – idu u folder Prža… kad se nakupi dovoljno materijala za jedan data-CD od 700MB, Prža se, jelte, prži, a onda opet jovo nanovo za iduću Pržu… u prosjeku bude po jedna Prža svaka dva mjeseca

    – sve u svemu, pretežno istražujem sam na svoju ruku i jako se malo koristim tuđim preporukama (bilo RL, bilo ne-RL) – tako da mi nije bed i što se drugi ljudi malo koriste mojim preporukama, reciprocitet je pošten i na mjestu😉

  2. tha Says:

    meni ugl djeca u školi serviraju novu muziku. htjela ne htjela.

  3. Inspektor Rex Says:

    A jel mogu ja jedno pitanje van teme?🙂 Jel odgledao netko četvrtu sezonu “MAD MEN” i ako jest,kakva je?

  4. Tonći Says:

    lol prije par noći sam doslovce sanjao da se na ovom postu pojavio treći komentar – neka ovo bude pouka svima da se ne prestanu nadati, vaši snovi se mogu ostvariti!!

    četvrta sezone “Mad Men” odlična, sve u svemu zabavnija i zanimljivija od treće (guranje Betty u drugi plan svakako nije škodilo) – jedino po čemu je slabija od treće je to što je imala manju kumulativnu težinu

  5. Tonći Says:

    btw dobra obrana Betty u s4:

    http://tigerbeatdown.com/2010/10/18/no-ones-ever-on-your-side-betty-draper-francis-still-needs-your-love/

Odgovori

