Katy Perry – Peacock

by

Kad sam na jednom od pop/dance mp3-blogova koje pratim naišao na opis ove pjesme kao “cheeky gay anthem”, pomislio sam… ha, okej, nije da sam igdje vidio da je Katy Perry rekla da je baš tako zamislila pjesmu, ali definitivno ima smisla: teško je shvaćati ozbiljno cure kad zapjevaju na temu “daj mi da vidim tu granu od 23 centimetra, molim te“, i sasvim je logično da je najgledaniji i naj-profi fan-made spot za “Peacock” na youtubeu onaj u izvedbi trupe golišavih, skakutavih gejeva! “Hey Mickey” beat + trance-sintovi = nešto najbolje ikada, naravno, i ne znam je li mi ikoji drugi komad popa u 2010. pružio tako opijajući, vrtoglavi osjećaj da slušam nešto što se moglo dogoditi samo u ovom trenutku u vremenu i nikada, baš nikada ikada prije.

Odgovori

