Chris Brown – No Bullshit

by

Nije za bacit vještina da možeš i po 20-30 puta poslušati neku pjesmu prije nego što obratiš pažnju na tekst – zna to ponekad stvarno biti od koristi! Npr. ova stvar: delikatno lijep R&B, glazba totalna romantika, ignorirajući riječi sam si mogao vizualizirati što sam god htio, prazne ulice po noći, planine, jezera, magle, nebo je bilo granica… A onda ja, budala, obratio pažnju na tekst – i ispalo da je to zapravo sex jam! To me malo spustilo dijelom i zbog nekih mojih drevnih tinejdžerskih kartezijanskih sranja kojih se, barem podsvjesno, nisam još stopostotno otarasio (romantika = uzvišeno, lijepo / seks = prizemno, ružno) (bio sam u srednjoj skovao čak i oficijelni naziv za tu ideologiju – RWR, er-dubl-ve-er, ilitiga Rigidni weltschmerz romanticizam!), ali ponajviše zato što… pa mislim, sex jam Chrisa Browna? U dvijetisućedesetoj?!? Fuj!!!!! Znam da ima američkih cur(ic)a koje misle da je Rihanna “zaslužila” to što je dobila, i da njima ne samo da se ne prevrće želudac kad ovaj zapjeva “Imma leave it in, when we do it all night” nego im je to čak i, božemioprosti, seksi, ali meni to, nakon svega što se desilo, fakat nije easy listening. (Uglavnom: neizrecivo vam toplo preporučujem ovu stvar ako volite R&B a ne znate engleski, a svi ostali neka razmisle prije nego što stisnu play.)

5 Odgovora to “Chris Brown – No Bullshit”

  1. tha Says:

    ja san u slučaju Chrisa Browna pokušala zanemarit Rihannu al mi ne ide. smeta me to što san npr. neke kratke filmove Polanskog nedavno odgledala mrtva hladna, bez ikakvih primisli. po mome, vrijeme ne bi smjelo relativizirati stvari a bojim se da se i meni samoj, koja tako mislim, dogodi upravo to, i da sam selektivna, i na kraju, kad skužim da sam selektivna, da se totalno ograđujem, kao nije me briga. Znam da je plasiranje one Rihannine slike u novine totalno protiv svih prava al čini razliku i ureže se u pamćenje, i možda je dobro. ne znam. ne bih htjela da mi se za deset godina dogodi da mi je svejedno. kao za glazbu 90ih. i da, nisam htjela pilat, ionako ne znam što da mislim.

  2. tonći Says:

    također, Chrisova “Deuces” sadrži stih “Like Tina did Ike in the limo, it finally hit me” – jest da stih ne potječe od Chrisa nego od gostujućeg MC-ja, i jest da konstrukcija ostavlja prostora mogućnosti da autor zapravo ni ne zna što je Ike radio Tini, al svejednoo_O

    a inače, moje pravilo glasi: ako netko *ne može* provariti djelo umjetnika zato što je umjetnik u stvarnom životu đubre, to ne znači da mu se treba rugati da je neka osjetljiva biljka. a ako netko *može*, ni to pak ne znači da je taj netko amoralno čudoviše. obje pozicije su u potpunosti legitimne; nijedna od te dvije pozicije ne govori ništa osobito supstancijalno o moralnim kvalitetama konzumenta, samo o tome koliko imaju jak želudac i ništa više… tako da se ne tvom mjestu ne bih puno brinuo oko toga!

    (ja osobno bih se više brinuo za ljude koji, recimo, znaju za priču o Lindi Lovelace/Boreman a svejedno i dalje mogu s guštom odgledati “Duboko grlo” – u usporedbi s takvim nečim, bezbrižno gledanje Polanskog je mačji kašalj)

  3. Anonimno Says:

    Lindi Lovelace/Boreman

    lOVELAC EJE LAGALA,. TO DANAS SVATKO ZNA… OBRAZUJ SE!

  4. Tonći Says:

    e stari tako je malo falilo da ti ne povjerujem, sva sreća što si upotrijebio caps-lockove!

  5. zoran Says:

    Ama koji mrtvi želudac?! Sjedneš pa pogledaš Polanskog, nema tu varenje/nevarenje, kod najveće većine ljudi to uopće i ne ulazi u jednadžbu. Jer jednadžbe nema, ili da se jednostavnije izrazim: boli ih kurac. Doktore, ako nije želudac u pitanju, šta sam onda, ipak amoralan?

Odgovori

