DJ Fresh – Gold Dust (Mike Delinquent Project Remix)

by

Kao i većina trendovskih drolja, slabo pratim bassline zadnje dvije godine; ono po čemu se pak po ovom pitanju razlikujem od sličnih trendovskih drolja je to da bassline nisam zanemario zato što sam se skroz zakačio na UK funky, jerbo… a ono, jebiga, nisam se skroz zakačio, ni blizu, i osjećam laganu grižnju savjesti zbog toga, pošto je očito da UK funky radi sve što je nekad radio 2step – a opet, svejedno, nikako da mi postane prioritet. Mada zvuči super kad ulovim tu i tamo koji komadičak na nekoj CFSN-veselici!!! Al ono, i dubstep – a.k.a. još jedno masovno prihvaćeno bijelo lice masovno neprihvaćene crnačke glazbe – mi isto generalno puno bolje zvuči u klubu nego doma, tako da se zbog toga samo još više osjećam kao izdajica/preljubnik (mislim, ako sam mogao 2step toliko voljeti da sam snimao setove s Radija 1 i slušao ih na usranom kaziću, kako to da nisam imao volje poslušati iti jedan UKF-miks/set još od pitaj boga kad?!). Uglavnom, bassline mi je bio malo dodijao zato što se sve, ili barem sve što sam ja bio čuo, nekako svelo na monotoniju crtić-halloween bas-linija, a ovaj genijalni remiks je pravovremen podsjetnik na ono dobro staro, sveto nepisano pravilo moderne klupske glazbe a koje glasi: kad se god nađeš u kolotečini, sjeti se Majke JAMAJKE!!! Mislim, da, instrumentalni electrohouse/bassline-križanac ga kolje, drop je totalno sick, ali tostanje za šlag je onaj tajni sastojak koji sve skupa šalje u orbitu.

Odgovori

