Tiffany Dunn – Shut the Front Door (Got My Girls)

by

Sjećate se kako je prije pet godina reggaeton bio naj-cool zvuk ljeta? Ne znam kako je to vama izgledalo, ali ja pamtim kad sam jednom tad tumarao Crikvenicom, i kako mi se činilo da u prolazu stalno čujem disproporcionalno puno reggaetona. U tom mi se momentu doimalo kao da ga je Mediteran stvarno gladan, ali je nekako samo tih par prvih crossover-singlova u opticaju, pa se svi krpaju kad nema druge; doimalo se kao da ponuda kronično kaska za potražnjom, ali da je samo pitanje dana kad će se to promijeniti, i da će reggaeton sigurno plesati još par ljeta… Ah, kako sam bio mlad, kako sam bio nevin i naivan! Jer dok je reggaeton među matičnom mu srednje- i latinoameričkom populacijom i dan-danas jako popularan, svugdje drugdje ne samo da je plesao tek to jedno jedino ljeto – nego se, na moju veliku žalost, nije dogodio niti onaj minimum minimuma kojem sam se imao pravo nadati, a to je da se reggaeton pridruži reggaeu i dancehallu u svojstvu daška egzotike s kojim zapadnjački pop periodično koketira… I onda “Shut the Front Door” prohuja, samo tako, niotkuda, kao usamljena zvijezda repatica, i podsjeti me na sav taj zazz koji propuštamo. Grrrr, okrutni svijete!!! (P.S. Tiffany ima još jednu super stvar, “Love Me Long Time”, u kojoj zvuči kao da je sve što zna o Jamajci naučila od Nicki Minaj! Što vjerojatno nije ni daleko od istine, al fora i dalje.)

Odgovori

