Jennifer Lopez – Greatest Part of Me

by

Mislio sam se, oću-neću, bi-ne bi… hm, možda ipak bi? Možda. Možda i bih! Pa evo, onda: kao i prošle godine, svečano se obavezujem da ću odsad pa minimalno do kraja godine svaki dan embedati, te nekom crticom popratiti, po jednu od ponajdražih mi stvari 2010. Mislim, štajaznam, bilo mi je to zabavno! Bilo mi je često i tlaka, naravno da je bilo, ali uglavnom pamtim ona dobra vremena, pa ono – stvarno, zašto ne? Kao i u prošlogodišnjem maratonu, trudit ću se izbjegavati ponavljanje izvođača + stavljam samo stvari koje su mi odležale bar par tjedana u ušima (“provjerena kvaliteta” i to) + petak će tu i tamo biti Retro petak, tj. šoukejs za stariju mjuzu (“stariju” = uglavnom iz ’09). A za početak – srcu vjerojatno najmilija R&B-stvar iz 2tisuće10e.

Odgovori

