Set lista Plavi orkestar 22.09. RujanFest, Bundek

by

Mogao se zalomiti i još koji true-klasik, istina, ali mogao sam se i ja sjetiti kako je bendova on-stage DJ-ica draga prija Rea, pa je užicati barem za ‘Puteru, puteru’ ili ‘Medena curice’. Svejedno: Amerika – Djevojku iz snova – Kad ti ljubav ime prozove – Straže – Sačuvaj zadnji ples za mene – Ti si moja sudbina – Lovac i košuta – Kaja – Nisam je probudio – Ljubi se istok i zapad – Fa fa fašista nemoj biti ti (jerbo ću te ja draga ubiti) – tuc-tuc intermeco – Good Bye Teens – O41 (da, Azrina) – Od rođendana do rođendana – Bolje biti pijan nego star – Sava tiho teče – Ako su to samo bile laži – Zelene su bile oči te – Suada – BIS: Pijem da je zaboravim – Odlazim

3 Odgovora to “Set lista Plavi orkestar 22.09. RujanFest, Bundek”

  1. Anonimno Says:

    tri kvaziteksta u mjesec dana? ova stranica je mrtva…

  2. omni nano Says:

    Ruralna gorila je i za mene mrtva.

  3. tha Says:

    sve je mrtvo. di je retro petak?

Odgovori

