First He Took Zagreb

by

Glupo je pokvarenim kompjuterom pravdati izostanak detaljnijeg, opširnijeg stenograma emocija i užitaka koji su me pratili tijekom sinoćnjega predivnoga koncerta barda Leonarda u Areni, jer gosn Cohen stiže iz nekih drugih vremena džentlmenskih zavođenja i decentnih recitala u kojima tehnološke trivijalnosti nisu postojale. Ali je istina, zbog čega nema ni neke moje druge akcije na Gorili ovih tjedana – valjda će se situacija i kompjuter uskoro popraviti. Zato samo set lista, u kojoj nažalost ipak nije bilo mjesta za dva mi omiljena pjesnikova stiha – You told me again you preferred handsome men but for me you would make an exception i We are ugly but we have the music. Ali kako mu išta zamjeriti? 1. DIO: Dance Me To The End Of Love – The Future – Ain’t No Cure For Love – Bird On The Wire – Everybody Knows – In My Secret Life – Who By Fire – Heart With No Companion – Waiting For The Miracle – Anthem – 2. DIO: Tower Of Song – Suzanne – Sisters Of Mercy – The Gypsy’s Wife – The Partisan – Boogie Street – Hallelujah – I’m Your Man – Take This Waltz – BIS: So Long, Marianne – First We Take Manhattan – Famous Blue Raincoat – If It Be Your Will – Closing Time – I Tried To Leave You

Odgovori

