Telegram iz Belgije

by

Možda ću to u nekome idućem postu malo detaljnije razraditi, ali otkako više ne radim, gotovo da ništa ne stignem napraviti. Odnosno stignem, gotovo sve što naumim, ali nemam ni najmanje vremena za malo mira i odmora, a pojma nemam gdje mi vrijeme leti. Jest da je koncertni tempo tekućeg mjeseca paklen, a gledanje i igranje sporta i dalje moje omiljene razbibrige, ali vrime mi jednostavno curi, a špinu ne uspijevam zatvoriti. Tako da nemam pojma kako sam sinoć uspio zakasniti na početak koncerta belgijskih voodoo garažera The Experimental Tropic Blues Band u Spunku, čime je taj fantastični kafić/klubić zaključio prejeben tjedan plus za njim. Tri autorske pjesme i završna, urnebesno razmontirana obrada ‘Pussy Stank’ Andrea Williamsa, koje sam ipak stigao čuti, ove su Belgijce potvrdile kao superkul vračeve zlokobnog, močvarnog rock divljanja, kadre zapaliti ne samo garažna uporišta diljem staroga kontinenta, gdje pacijenti tog tipa mitologije stalno dolaze po još, nego vjerujem i izvorne roadhouse špelunke Mississippija i Tennesseeja, gdje ovakvih bendova ipak ima malo više. Varljivo ime – nikakovih eksperimenata u zvuku benda nema, a tropska je bila jedino vrućina u zapaljenom Spunku – čvrsto ću zapamtiti, da bih se drugi put potrudio stići na vrijeme. Večer sam nastavio odlaskom na Žur, novu indie-party večer ex-ekipe Pop Till You Drop, i bilo je super, zanemarimo li izostanak nešto većeg broja ljudi. Ali na ‘Sparky’s Dream’ ili ‘Late At Night’ ruke mogu dizati i glas puštati i sam, pa nema frke. A sad, počinje!

Odgovori

