ROĐENDANSKI PETAK: Sretan ti rođendan, Ruralna gorilo!

by

Danas se navršava ciglih sedam godina (jebate led!!!) otkad sam – tad još sam samcat – počeo javno voditi glazbeni blog u tam-tamu na serveru mi2 (pozdrav ekipi iz mi2, luv4life!). Kompletna arhiva i dalje nije dostupna, ali dade se ipak nešto posredno iskopati zahvaljujući inim bjelosvjetskim web-čimbenicima – pa stoga evo jedan mali flashback, ako se tko želi podsjetiti što i koliko sam jednom davno trkeljao:

Prvih mjesec dana Ruralne gorile

Uf, koliko materijala u samo mjesec dana! Tako je to i inače s blogerima-entuzijastima, ništa se ne može mjeriti s tih prvih par mjeseci blogerskog zanosa; volio bih kad bih mogao reći da sam “iznimka koja potvrđuje to pravilo” (što god to značilo, najbizarnija fraza ikad), al kad jebiga nisam… No opet, bez obzira na sporadičnost i varirajuću kakvoću sadržaja – nije bogami ni sedam godina mala stvar, i u to ime dižem čašu za, evo, još barem sedam. Hik, hik, hura!

3 Odgovora to “ROĐENDANSKI PETAK: Sretan ti rođendan, Ruralna gorilo!”

  1. Gogo Says:

    Sretan rođendan!

    Jebate! Sedam godina. Vrime leti.

  2. max Says:

    Srećno!

  3. oto Says:

    Ajme, sjećam se nekih od tih postova😀

    Sretno, gorilani!

Odgovori

