Goriline naj serije nultih: #90-#81

by

90. Firefly [67 bodova / 3 glasa]
89. That 70’s Show [67 bodova / 6 glasova]
88. Bitange i princeze [68 bodova / 4 glasa]
87. A Touch of Frost [70 bodova / 1 glas]
86. Ugly Betty [70 bodova / 5 glasova]
85. Dead Like Me [74 boda / 3 glasa]
84. The Tudors [76 bodova / 2 glasa]
83. The League of Gentlemen [78 bodova / 3 glasa]
82. Law & Order: Special Victims Unit [79 bodova / 2 glasa]
81. Spooks [80 bodova / 1 glas]

4 Odgovora to “Goriline naj serije nultih: #90-#81”

  1. zoran Says:

    Štovani glasači, svi vi koji niste glasali za The League of Gentlemen, dakle praktički svi, ste u, ono, debelom, masnom, tustom, pretilom kurcu (ali nekako se nadam da je ostao koji tračak nade za ljudski rod, i da je to zato što seriju niste gledali, mada je i to sramota, al ajde). Naravno, jedini u još debljem kurcu sam ja jer nisam rangirao svoju listu. Koja greška!

    Znam, sad će biti “sereš protiv kukanja a sam kukaš”, ali na to imam spremne odgovore, hehe. Prvo: ako i imam neke principe, sigurno ih ne postavljam na blogu koji se zove Ruralna gorila. Drugo, ovo nije kuknjava, nego pljuvanje po glasačima! Pusa!!!

  2. Inspektor Rex Says:

    Lazinjo,sereš protiv kukanja a sam kukaš🙂

  3. Gogo Says:

    Jebote, sereš protiv kukanja a sam kukaš!

  4. bb Says:

    Za sve je kriva “Tonći Kožul demokracija”, koja uopće prihvaća nerangirane liste!

Odgovori

