RETRO PETAK: Donkeyboy – Sometimes (2009)

by

Kako se vremena samo mijenjaju, eh… Prije nekoliko godina bio sam lud za švedskim popom, u doba kad ga izvan Švedske (i izvan pojma Cardigansa) nije šljivio nitko osim šačice internetskih šmokljana – da bi se danas, pak, cool klinci masovno palili na Fever Ray, jj, Air France, Tough Alliance i šta sve ne, a ja vam, ljudi moji, svu tu novokompovanu švedsku muziku kurca ne kužim!!! I taman sam bio pomislio da sam napokon i ja našao nešto što mi se sviđa iz te Nove Švedske, da pokažem tim cool klincima da i ja kužim spiku – kad li ono, ispalo da ti Donkeyboy ne da nisu Šveđani, nego su Norvežani. Bah! No pustite sad to, jedino što trebate znati je da je ovo najdivniji mogući ELO-ovski soft-rock i da, koliko se god često ne slagao s Popjusticeom, moram priznati kako su u pravu kad vele da je “Sometimes” moderni klasik.

3 Odgovora to “RETRO PETAK: Donkeyboy – Sometimes (2009)”

  1. bb Says:

    “Prije nekoliko godina bio sam lud za švedskim popom, u doba kad ga izvan Švedske (i izvan pojma Cardigansa) nije šljivio nitko osim šačice internetskih šmokljana…”

    Samo još jedan u nizu dokaza toga koji si ti loše prikriveni indie prdonja!😀

  2. Tonći Says:

    ja sam *dobro* prikriveni indie prdonja, molit ću lijepo

  3. Tonći Says:

    … ili sam bar to bio do ovog razotkrivanja!

Odgovori

