RETRO PETAK: Hannah Montana – If We Were a Movie (2007)

by

ISUSE BOŽE PA KAKO JE MOGUĆE DA SAM NA OVO SKROZ NASKROZ ZABORAVIO KAD SAM SASTAVLJAO KOMPILACIJU ZA GORILIN IZAZOV NULTIH?!?!?😦😦😦😦😦 A još se sjećam kako sam gledao konačan popis i mislio si, hmmm, znam da nisam baš neki rocker i da je to što su tu i Blato i Toby i Shania u neku ruku čudo već samo po sebi, al isto, i dalje, ne znam, kao da tu nešto fali, nešto, nešto, hmmmmmm, možda neka Hannah/Miley? Da, upravo to sam pomislio, “neka Hannah/Miley”, i svejedno se nisam sjetio “If We Were a Movie”. Užas!!!!!!! Mislim, jebo “Will You Still Love Me Tomorrow”, jebo “There Is a Light That Never Goes Out”, ovo je najljepša pjesma o tinejdžerskim problemima ikada, i znam da će nekima ovaj post izgledati kao jedno veliko trolanje al zaboli me – trolanja nema, istina moja je tema!

3 Odgovora to “RETRO PETAK: Hannah Montana – If We Were a Movie (2007)”

  1. bb Says:

    Ovo nije trolanje, ovo je drunk-blogging!😀

  2. Tonći Says:

    haha, pun pogodak! i nije prvi drunk-blogging, no ono što ga razlikuje od većine dosadašnjih je što… a ono, u ovoj rubrici preporučujem stvari i trudim se pritom biti susretljiv, polazeći od pozicije da *želim* da neku stvar čuje što više ljudi, a ovdje mi je startna pozicija bila ta da sam se pomirio s tim da nitko ovo neće htjeti čuti pa šta sad, ko ga jebe, mogu biti za promjenu i skroz antagonističan! a i mislim da kod preporuka super-superlativi tipa “najbolje to i to ičega ikada” općenito nikad nisu najsretnije riješenje, kod druge strane najčešće stvaraju kontraproduktivna očekivanja, a u slučaju poznanstva katkad i neku blagu vrst pritiska, tako da je bolje umjesto “ovo je najnajNAJbolje ikada, *moraš* to čuti” reći nešto tipa “e ovo je super, poslušaj ako ti se da” – što možda ne izgleda kao neka velika razlika na papiru, ali psihološki svakako je, barem iz nekog mog iskustva

  3. oto Says:

    Ako ništa drugo, bar si me podsjetio na Vrući led.

Odgovori

