Kratko, ali slatko zadovoljstvo

by

Da me sinoć nakon basketa nije bila zaskočila neizdrživa glad, koju sam mogao nadmudriti samo obilnom porcijom junk-fooda, u Sax bih stigao nekih dvadesetak minuta prije, pa vjerujem da ne bih bio propustio sam početak svirke novoga mi omiljenoga domaćeg benda. Kako su Vex And The Voxtones nakon ‘New Jersey Turnpike’, za vrijeme koje sam ušao u klub, odsvirali još punih sedam pjesama, sumnjam kako ih je prije bilo puno više, s obzirom da nije bila riječ o samostalnom nastupu, nego standardnoj Novi zvuk demo redaljci četvrtkom. Ime Bjuz mi se zgadilo još kada sam ga prije koju godinu čuo prvi put, tako da oni nisu imali nikakve šanse da ih gledam, kao ni Radost koji su mi onomad kada sam ih slušao isisali cijelu porciju svog imena, a niti se ne sjećam koji je to bio četvrti bend. U Sax sam se zaputio isključivo zbog prekrasnih Voxtonesa, pa mi je činjenicu propuštanja samog starta učas nadoknadila spoznaja kako neću morati trpjeti ostale bendove eventualno čekajući vlastite favorite. Poslije finalne ‘Why Won’t You Stay’ (jedina kojoj nisam stoposto siguran u ime, jer nisam siguran da sam skroz skužio Vexovu najavu) lijepo sam se bio zaputio kući, zadovoljan i ispunjen. Ovo mi je bio treći put da gledam ove slatke powerpopere, i opet su bili predvidljivo odlični, zabavni i poletni, samo što ih je jedna stvar gledati u dobronamjernom Spunku, a sasvim druga u klubu punom nezainteresiranih ljudi (bila su negdje dva stola navijača, koliko sam skužio po pljeskanju; ostali su valjda čekali bendove svojih frendova) protiv čijeg se razgovornog žamora moraju boriti svojim krasoticama poput ‘Bad Trip 66’ ili davno posvojenim obradama klasičnog naslijeđa kao što sto su ‘September Gurls’ ili ‘Take The Skinheads Bowling’. Ali, ne moram nužno uz Voxtonese plesati u prvom redu, mogu i odobravati sa šanka. Uz spomenute stvari, na repertoaru su bile još i posveta ‘Big Star’, još jedna obrada i to kultnih The Plimsouls, te naposljetku i potpuno nova autorska stvar, fina balada kao napisana u vrijeme Paisley undergrounda, od strane nekog od melodičnijih bendova sa scene. Ovaj je bend stvarno masu dobar.

7 Odgovora to “Kratko, ali slatko zadovoljstvo”

  1. sokoj Says:

    za to vrijeme na skroz drugoj strani grada, nakon par godina sumnjivih eksperimenata i očajničkih napada narcizma, katastrofalnih 50 ljudi je za katastrofalnih 50 kuna svjedočilo ponovnom radjanju najboljeg hrvatskog benda:


  2. Gogo Says:

    Spori net doma, pa ne mogu kliknit. Vještice? Ili?

    Ma ubio me umor pa nisam stigao, ali ja sam Vještice sa Sacherom u zadnje 3 godine gledao jedno 3-4 puta, tako da ne može ovo u četvrtak biti ponovno rađanje. Ali najbolji hrvatski bend svakako.

  3. sokoj Says:

    e pa taj jedan put što sam ih gledao u močvari prije par godina nisu bili ni najbolji bend svoje ulice. sad se sve promijenilo, čini mi se da se čuje vježba (?!) i guštanje u samom sviranju, a ne samo u pojavljivanju pred obožavateljima. a hoćete li da vam čika sokoj priča o guba atmosferi jučer na tinderstiksima?

  4. max Says:

    Oćemo!

  5. Gogo Says:

    Ma je, u Močvari tamo 2006. je bilo klimavo, ali u ovih još nekoliko puta naovamo je svaki put bilo sve bolje i bolje, puno više pop, bolja set lista, bolja svirka, opuštena atmosfera…

  6. sokoj Says:

    od 800 do 1000 ljudi u publici, svaki je prosječno spavao s deset ostalih.
    nad dvoranom se nadvio gust dim loših odnosa i prljavog intimnog rublja, a njihovi su se vlasnici bili prisiljeni iz kino-stolica uživljavati u statičan, lijepo osvjetljen bend kao da gledaju napet erotski triler. nije ni čudo da se opća nadrkanost slomila na nesretniku koji je prije i poslije svake stvari bučno uzvikivao ime svoje omiljene pjesme “sixteen summer” da bi intervencijom osoblja bio udaljen iz dvorane.
    stvorilo se tržište ljudi koji su spremni gledati pop-bend kao da su došli na koncert klasične muzike, a dosadno je na taj način gledati primitivno natezanje tri akorda, a ljudi su pljunuli pare za koncert i nekad su davno voljeli taj bend, šta će sad, moraju se pravit da uživaju.
    ma grozno.

  7. sokoj Says:

    mislim, jucer, jel.

Odgovori

