Dan 4 – Predah, svojevrsni

by

Doista jesam bio razmatrao jučerašnji ostanak doma, ali lihvar ostaje lihvar, pa sam ipak odlučio sve unaprijed uplaćeno i iskoristiti, makar i po cijenu žuđenog odmora i opuštanja. Jedina islandska žrtva festivala, Matmos, ionako me ne zanima ni najmanje, pa za njome shodno tome nisam uopće žalio, a nije baš ni da su me privlačila ostala potvrđena imena, Mia Zabelka Trio i Marinada (ili maRInada, kako kaže myspace). U prvom se nalazi riječ koja ukazuje na određene sklonosti koje ne dijelim, iako nipošto nije riječ o jedan kroz jedan pravilu, a simpatične minimalistične Riječane iz drugog benda naprosto nikada ranije nisam slušao. Danas mi je drago što jesam, jučer. Mijin trojac uhvatio sam samo krajičcima uha prolazeći do garderobe i WC-a, jer par dana ranije spomenuti zvučnici u kafiću nisu bili uključeni. I to malo mi je bilo itekako dovoljno za zaključiti kako je izbor piva/spike s Harčom i Vidom puno bolji i isplativiji. No, domaće je domaće, a mojem nazočenju nije odmogla ni stanovita win-win situacija. Ispadne li Marinada dobra, super, uvijek volim otkrivati dobre bendove; ispadnu li loši, heh gušta, nova je to pošiljka materijala za gađenje novih nada hrvatske scene. Ispali su dobri, i to jako, a bilo bi i još jače da sam uspio skužiti jesu li njihovi fragmentarni, lapidarni tekstovi samo kul zajebancija, ili lucidna specifičnost tekstualne vizije. Neovisno o tome kojem od tih polova naginju, moram priznati kako je njihova repeticija izvrsno lijegala na određeni pop-minimalizam zvuka benda, uglavnom izvođen isključivo na pjevačevoj električnoj gitari, uz tek povremene pasaže sintića, basa ili kojekakvih elektro-efekata. Zamislite novijeg Josha Rousea, ovoga koji je zabrijao na Španiju, na novom poslu vokala u The xx, i tu ste negdje. Ili uopće niste, jer ja baš i ne posjedujem dovoljno polje referencije za ovakve zvuke. Žao mi je što nisam izdržao do kraja, jer mi je glava par puta opasno zaprijetila padom i snom, pa sam se pokupio kući na vrijeme. A morao sam se i ustati u 6, na drugo poluvrijeme. Sunsi opet u drugom krugu! Ali, tko ih to tamo čeka – oh, no, not those niggaz again?!?

Odgovori

