Krapina blues

by

Moram priznati da mi je već lagano puna kapa (instinktivno sam htio napisati da mi je pun zapravo kurac, ali sam se onda prisjetio odluke da ću se truditi biti što pristojniji i primjereniji nekakvome eventualnome mainstream mediju, ne bi li me koji takav regrutirao za gostujućega blogera! Ha ha ha…) bendova koje gledam svakih par mjeseci, jer nekada stvarno više ne znam što bih o njima pisao. A ne mogu baš sad NE pisati, jer je zavjet ipak zavjet, a ne mogu ni njihove koncerte propuštati, jer sam željan dobre svirke. Da mi je netko prije godinu dana bio rekao kako će upravo Marshmallows, tada gotovo u stanju hibernacije, biti motivacijska pozadina ovog uvoda, bio bih umro od smijeha, ali, vidi đavla (Viskija, ako se detaljno ne sjećate svega što pišem), u zadnje se vrijeme čovjek ne može ni okrenuti a da se s neke pozornice ne začuje ‘Pipe Tobacco’ ili ‘The Last Tourist In Town’. Stvarno su postali zagrebački bend koji najviše svira. O kolikoj koncertnoj frekvenciji govorim postat će jasnije kad me čujete da ovu drugu pjevam. Iako još uvijek nije objavljena na dugo očekivanome novom albumu (trebao bi skoro, koliko znam), ja joj već znam dosta teksta – toliko sam je puta čuo da se jednostavno urezala u pamćenje. Plus je super pjesma i lijepi tekst. Obje spomenute pjesme činile su dio i jučerašnje set liste Marshmallowsa, koji su sinoć u Klubu SC nastupali u sklopu after partije Dana hrvatskog filma. I opet odsvirali jako dobar koncert, iako se Oli kasnije izvinjavao Matku da je bilo loše i to – nikada ne treba vjerovati muzičarima. Postali ljudi profesionalci, štaćeš, i to oni u pozitivnom smislu, a svježinu u odnosu na posljednja dva giga (jebiga, Škare, ne mogu ovu riječ prevalit preko usana niti preko tastature da se barem malo ne nasmijem sam sebi) osigurao je povratak violinistice Katarine, zbog čega su i aranžmani bili malo širi, razigraniji. Od Matijinih klasičnih melankoličnih pjesama iz žanra koji je sam stvorio – a čije se ime nalazi u naslovu teksta i označava sve one pjesme o tome kako je Krapina mali grad u kojem nemaš što raditi osim se zaljubljivati u cure, s time da si se u one zgodne već nekoliko puta bio zaljubio i od njih odljubio, a one ostale su ipak ispod svakog nivoa, a sve skupa ih je možda 20 – draže su mi one raspojasanije, poput izletničke ‘Vineyard By The Sea’ ili fantastične ‘Liar’, meni bez dvojbe vrhunca sinoćnje svirke. U više-manje uglavljeni repertoar bend je jučer ubacio i jednu obradu, čije su kitice pjevali svi po redu, baš kao The E Street Band ‘If I Should Fall Behind’ početkom tisućljeća. Izbor bi mi stvarno bio nevjerojatan, da se Matija pred koji tjedan SMSom nije izlanuo da će svirati i jednu pjesmu Elvisa J. Kurtovića. Nisam bio pogodio da će biti riječ o ‘Ljubav je jaka’, koju je Matija s dosta prava najavio kao najljepšu pjesmu naših jezika i jezičnosti. Raznježila me, priznajem. Nakon Marshmallows, svirali su i Brkovi, koje unatoč interesu nisam uspio dočekati, zbog odgovornosti prema jutarnjim obavezama. Bit će prigode, ni najmanje ne sumnjam, a odluku o napuštanju zdanja olakšao je DJ koji je zavrtio Vucinu ‘Podigla me iz pepela’. Žule, Tonći i ja smo se tada lako složili da treba stati kada je najbolje.

Oglasi

3 komentara to “Krapina blues”

  1. matija Says:

    Jel se to meni ucinilo ili se cak i Tonci smjeskao s odobravanjem u pojedinim trenucima? Ili je samo bio pijan? 🙂

  2. Gogo Says:

    Nije djelovao pijano, a smijao se sigurno! Vidiš, Matija, vi ste provjerena vrijednost nadomak crossover uspjeha.

  3. Tonći Says:

    bio sam popio dva bićerina rakije, moja standardna štreberska mjera pripitosti, ništa ekstra! a muzika mi je bila poput nekog stranog jezika koji totalno ne kontam (čak i dok sam bio brijao na indie ta neka Merge-spika mi je bila poprilično strana), tako da su “odobravanje” i “neodobravanje” tu za mene osobno potpuno nerelevantne kategorije

Komentiraj

