Daj taj album!

by

Računam li i Matijin samostalni nastup u The Jazz Clubu, a nego što ću nego ga računati, ove sam godine Marshmallows vidio sada već četiri puta, što nije samo najveći broj viđenih bendovih nastupa po godini, nego ujedno i poduplavanje (ako mi se nešto nije izgubilo iz pamćenja i računa) sveukupnog broja koncerata koje sam im/mu vidio. Glupo je govoriti o nekakvoj novoj ili ponovno pronađenoj strasti prema svirci, mislim kako je prije svega stvar u tome što je Matija konačno uspio sakupiti pouzdanu i kohezivnu ekipu prijatelja, što je onda valjda povećalo i frekvenciju probi i, jebiga, bilo bi glupo da nastavimo svirati najviše za sebe, zar ne? Sinoć su u Spunku Marshmallows svirali bez violinistice Katarine, što se na opet predivan nastup nije ni najmanje odrazilo u kvalitativnom smislu, čemu je pridonijela i orijentacija na energičnije, poletnije pjesme – malo je glupo kod ovakvog benda koristiti pridjev rokerski. Ali gitarsko-indiepoperski svakako smijem! Naravno, to znači i da nismo čuli nekoliko omiljenih i u zadnje set liste uglavljenih snenih balada, ali zašto se i Matija ne bi malo više opustio? Jučerašnju je svirku tako najviše označio glasniji i povremeno kaotičniji zvuk klavijatura – bili su to Marshmallows u ruhu Grandaddyja, kako je to lijepo složio Šipac danas nakon nogometa. Naravno, još se jednom pokazalo kako su iskusni Phil Lynott i James Hetfield s pravom autoritativno tvrdili kako bašamlimbalalibalamda u Viskiju je đavo! Odnosno, đavourgh! U odličnih četrdesetak minuta Matija je ubacio i tri najnovije stvari, koje bi se trebale naći na albumu koji bi se konačno trebao početi snimati idućeg mjeseca. Dvije su mi se svidjele dovoljno, a zadnja ‘The Last Tourist In Town’ me totalno ubila – melankolija je to teške kategorije, ono, čitanje Salingera u listopadu u sablasno praznom Supetru, sa stihovima o tome kako Matija kuha za jedno, a pije za dvoje. Prekrasno i malo zeznuto za emocije, album će biti ubojit.

Prije Marshmallows, u kombinaciji koja je prije prijateljska nego stilski ujednačena, svoj su drugi nastup odradili i The Sons Of A 1000 Fathers (još uvijek nisam načisto kako se ime piše, bajdvej), čiji se Moose Matko Matiji i ekipi na svojoj mandolini bio i pridružio u jednoj pjesmi. Kada sam ih gledao prvi put, njihov mi se potencijal svidio još malo više od tadašnje realnosti, koja mi se bila prilično svidjela. Jučer, svidjeli su mi se malo manje, prvenstveno zato što su set otvorili bluesijim pjesmama, da bi one najbolje i najmelodičnije ostavili za kraj, ali i zato što se pokazalo kako imaju problem pjevača. Prošli sam put bio napisao kako ne kužim prigovaranje vokalu, jer sve to skupa zapravo nije bitno, ali jučer je Žalac u svome deranju nekoliko puta opasno zaplivao. Vjerujem da jedan dio i jest rezultat treme čovjeka koji se tek nedavno latio mikrofona, ali isto se tako ne može zanemariti činjenica kako pjevanje ipak nije za svakoga. Ne mislim da je o tome kod Kurvinih sinova riječ, smatram samo kako bi Žalac – koji, koliko znam, i piše sve autorske, uglavnom jako dobre rock stvari – trebao dodatno razmotriti svoje minuse i plusove, te probati isprofilirati konkretniji i efektniji pjevački glas. The Sons Of A 1000 Fathers si na dopustu iz svojih matičnih bendova stvarno daju oduška, pa su jučer žestoko, udarnički grmjeli, toliko da sam u jednom trenu bio pomislio kako nikada u Spunku nisam čuo glasniju grupu. Svojim pjesmama, od kojih sam neke melodije već zapamtio, opet su pridodali obrade odsvirane na debitantskom nastupu (Neil Young, The Black Keys, Beck), što kod mene uvijek osvaja dodatne poene. Pjesme su tu, zvuk je tu, kul šema je tu, ajmo samo malo sredite taj vokal, može?

Oglasi

9 komentara to “Daj taj album!”

  1. maršmelou Says:

    🙂

    Sori sto ipak nisam dosao na nogomet, nisam bio u stanju. Upoznao sam divne nove ljude nakon svirke. Puno ljubavi u zadnje vrijeme. Album ce biti lijep.

  2. vinko Says:

    evo ja samo ne znam zašto se ti koncerti nikud ne oglašavaju?

  3. maršmelou Says:

    http://www.last.fm/event/1299781+Sons+of+a+Thousand+Fathers+-+Marshmallows

    http://www.terapija.net/najawa.asp?ID=7456

    http://www.groupie.hr/index.php?stranica=sadrzaj&id=4526

    http://www.mikrofonija.com/najave-koncerata/1/2510.htm

    http://www.forum.hr/showthread.php?t=498036

    Stvarno nigdje nista. 🙂

  4. Gogo Says:

    A ne znam legendo, za ovaj sam prvobitno čuo zato jer su mi prike u oba benda, ali uvijek na Spunku ima kakav plakat, s time da većina te nazovimo je ZG indie scene koncerte uvijek oglašava na forum.hru – inače ga ne čitam, ali za najave koncerata je nezamjenjiv.

  5. draž Says:

    prika uključi se na tviter :O i prati potlista.com ja to sve reklamišem.

    draž – rumunjski marketinški guru

  6. vinko Says:

    hm da, od ovih tu linkova pratim samo last.fm i to prilično pažljivo, ne znam kako mi je promaklo. al jel teško stavit vijest na svoj majspejs il blog, maršmeloue 😉 ?

  7. maršmelou Says:

    Na majspejsu je bila najava, a blog je u zasluzenoj penziji. 🙂

  8. vinko Says:

    svašta, ja sam iša na myspace i nisam vidija nikakvu najavu. osjećam se ko u zoni sumraka. ispričavam se.

  9. maršmelou Says:

    I ja se ispričavam na umirovljenom blogu, možda je vrijeme da mu se vratim. Taman pred snimanje albuma, kako patetično.

Komentiraj

