Mind Taker predstavlja: Tejkeru, vozi polako!

by

Smiksao sam još jedan miks!

Tagovi: nu disco, slowhouse, balearic house

Tejker nije do kraja poslušao svoj savjet pa je s početnih 105 BPM-ova do kraja miksa dogurao do 125 istih, ali bez straha, i unatoč tome se ostalo leđero do kraja ^_^

6 Odgovora to “Mind Taker predstavlja: Tejkeru, vozi polako!”

  1. Anonimno Says:

    pp rmx ubija, ali kako pored one ubijačine od “Swamp girl” uzeti “Cherry”, pobogu?

    i tko normalan digne 20 bpm-a u 56 min, ti si lud :D

    prijelazi li-la, uzevši da se vjerojatno se traktorisalo ili štogod. iako to ni ne uzimam za ozbiljno :/

    ali zbog Trainman/tensnakermx ti je sve oprošteno ;)

    i ako si uzimao stvari i od lani, bilo koji mix bez http://www.youtube.com/watch?v=nRfRUw8ioMY je jednostavno nevaljan.

  2. Anonimno Says:

    by dk

  3. Tonći Says:

    istina jest da je promjena na nekim prijelazima malo prenagla,
    miksao sam u Mixmeisteru koji digne/spusti BPM-ove u rekordnom roku tako da je ispalo kako je ispalo, ako i ima neka opcija koja omogućuje više prolongiranu promjenu tempa – ja je nisam skužio :) ima i alternativna opcija da sam odredim BPM-ove za svaku stvar, al u Mixmeisteru se sjebu basevi kad se iole osjetnije promijeni izvorni tempo tako da mi se činilo manjim zlom da budu malo sjebani samo na prijelazima

    “Obviously She’s a Whore” nisam dosad čuo, dobra je stvar!

  4. dk Says:

    e, jebemu, tonći, da si poslušao moj odabir najboljih stvari 2011. vidio bi da imam Voorna, 16bl i chopstick/johnjon u njemu! jebem te aljkavoga ;)

    mixmeister buuu, kao i sve ostalo. u najgoru ruku 2cdja i 1djm, izlazni kabel i da tad vidim magiju. a ne ove tehnikalije gdje sjediš i miksaš, jebo to.

    dobro da si me podsjetio, donijet ću ti jednom jedan od mojih davnih promoa…

  5. Tonći Says:

    ne bi ja to nazvao magijom – prije bi rekao da su prednosti kod miksanja uživo energija i spontanost, a to ionako dolazi više do izražaja kad miksaš za ljude koji plešu nego kad miksaš sam za sebe, tako da mislim da za miksanje kod kuće nije previše bitno na čemu se radilo… a ionako nije baš da imam cdj-e i svu popratnu opremu kod kuće :)

  6. dk Says:

    e tu se razlikujemo ;)

Odgovori

Prati

Get every new post delivered to your Inbox.

